Wednesday 21 March 2012

MANDROM

Salams,

Bismillah hirRahman NirRahiim,

Allahumma Solli A'aala Saidina Muhamad, Wa'aala A'ali Saidina Muhamad.


1
Rakan saya mengatakan, bahawa entri terdahulu adalah cheating, I just put the pictures and write a few sentences.


2
Saya sudah menanda beratus-ratus skrip peperiksaan, berbinau mata saya. Sudahlah jawapan-jawapan kanak-kanak riang ria itu sudah cukup membuatkan jantung saya jatuh berdebuk-debuk.

Tinggal lagi beratus-ratus skrip. Allah.


3
Sila baca entri ini yang ditulis semalam telah membuatkan saya mandom satu hari. Terus saya teringat Abah tercinta. Abah, I miss you so much. I hope that I can be in Jannah with you.


4
Entri kawan saya yang menulis cerita saya. Boleh lah di baca disini. Kalau saya ada masa, akan saya olah balik semula.





No comments: