Wednesday 13 April 2011

IZIN

Salams,


Lagi 12 hari akan ke London, untuk menemui sahabat lama Anis. Tiket masih belum dibeli, penginapan belum dicari. Baru sahaja menelefon Abah untuk memohon izin turun ke London, Abah sudah tergelak marah. Ya, saya tahu sahaja nada gelak marahnya. Dan ya, pasti, kene marah lagi. Bertubi-tubi soalan mengenai keperluan turun ke London. Aduhai.

Adik menulis, Kak, Abah macam marah sahaja Akak ke Dundee. Semasa scene itu menelefon meminta izin ke Dundee itu, Adik, Abah dan Bonda berada di dalam kereta. Pastinya, saya dimarahi ke Dundee. Akibatnya, mood tidak berapa bagus, ditambahi dengan keperluan menambah baiki penulisan saya. Pasti jua Adik mendengar bebelan Abah mengenai saya ke Dundee. Takper Dik, Manchester United menang.

Ya, degil jua saya ini. London! Tunggu saya.





6 comments:

tepianmuara said...

Dan saya tak minta izin pun curi gambar akak kan.

ya ampunnnn.

adeh.

Nur said...

TepianMuara,

Ya Allah, tajuk itu tiada kaitannya dengan anda! Tidak berniat apa-apa Haniff, cuma mahu melepaskan kesedihan selepas baru dimarah.

Ambil sahaja ya, tidak perlu izin. Lagipun saya sangat malu kalau blog ini diketahui ramai. Ambil sahaja mana-mana isi, gambar yang bermanafaat dan disebarkan ke seluruh jagat raya. I'm really honoured. Moga timbangannya sangat berat semasa di Mizan kelak.

tepianmuara said...

tahu.

but still.

=)

din said...

ye manchester united menang. dan tottenham fairy tale ends here... dan paper 2 aku tak abih2 lagi alahai... susahnya nak cari sensible interpretation of my regression results, ayat tak power daa... haduii...

Nur said...

TepianMuara,

Are u ok? Hope you are.

Nur said...

Din,

Yah, but I wouldnt believe it that RM just scored 1 goal only in London. And I feel dreadful that Real Madrid will meet Barcelona 4 times this month and early this month, and what a humiliation if RM loses all matches!